Stresszcsökkentő Tanfolyamok Online

Szorongás,depresszió,pánik kezelésére

 Jelentkezés a tanfolyamra

E-mail: generalgroup80@gmail.com


Az emberi elmében rejlő lehetőségek teljes kiaknázáshoz és az eredményes motivációhoz óriási változásra van szükség. Teljesen új gondolkodásmódra, újfajta jártasságokra, látásmódra  és eszközökre, röviden új szokásokra kell szert tennünk

Stephen Covey


Mi a stresszcsökkentő tréning és honnan indult el a  Mindfulness alapú  (MBSR)program 

 A jelenben élni a mai rohanó világunkban,valljuk be elég kivitelezhetetlen , a felgyorsult életünk,nem teszi lehetővé,hogy megtaláljuk a nyugalmat,  a magunkra szánt időt , a múltban szorongva időzni, miért nem tudtam befejezni  határidőre a munkát, már megint rám vár a project elvégzése, mindenki más laza, csak én nem, ezt a munkát csak én tudom megcsinálni, senkire nem számíthatok,mit rontottam el már megint előjöttek a rossz, kellemetlen  élmények, és közben a jelenben elfelejtünk élni ,vagy a múltban vagy már a jövőben ragadunk, de jelen pillanatot nem tudjuk megélni.
 

 A  Mindfulness a nyugati társadalmakba való adaptálására tett kísérletként indult, és dr. prof. Jon Kabat-Zinn nevéhez fűződik. Ő és kollégái 1979-ben, az amerikai Massachusettsi Egyetem kórházának stresszcsökkentési osztályán egy 8 hetes, vallásmentes MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction = Mindfulnessalapú Stresszcsökkentés) programot dolgoztak ki, amelyben heti egyszer formális gyakorlás céljából jött össze a csoport, majd otthon mindenki heti legalább hatszor egyedül is gyakorolt, és a a mindennapi tudatosságot fejlesztő gyakorlatokat csináltak. A programot több százezren végezték el, és ma már börtönökben, iskolákban, cégeknél és a sportban is alkalmazzák, és trénereket is oktatnak e célból. Az MBSR program alapján 2001-ben Mark Williams, John Teasdale és Zindel V. Segal kidolgozta az MBCT-t, azaz a Mindfulness Based Cognitive Therapy-t depressziós betegek kezelésére. Ezt mostmár szenvedélybetegséggel küzdők, táplálkozási zavarral élők és szorongásos betegek esetében is alkalmazzák, és az Egyesült Királyságban bekerült a NICE (National Institute of Clinical Excellence), a brit állami egészségfelügyelet által ajánlott gyógymódok közé visszatérő depresszió kezelésére.




A csoportos találkozások Online formában  

Virtuális ZOOM teremben 

Időpontok: Kedden 17:30-19:30és péntek :15:00-17:30 között Szerda: Facebook mindfulness csoportos megbeszélés 🌺
Következő Mindfulness tanfolyam időpontja
2021 03.02 17:30-19:30  vagy pénteken 15:00-17:30 között 
 
 

Azért 2,5 óra, mert ha van kérdés, az átbeszéljük, és közben haladunk az anyaggal együtt.


Minden tanfolyam, maximum 15 fővel indul, hogy mindenkire legyen elég idő. A tanfolyamot egy bemutatkozó beszélgetéssel kezdjük,hogy jobban megismerjük, megértsük egymást, nálam a gyakorlatot, nem csak házi feladat formában kapod meg, hanem együtt  is csináljuk, hogy minden egyértelmű és világos legyen.  Az a  célom, hogy nem csak elvégezd a tanfolyamot, hanem hasznosítsd is amit hallasz és tapasztalsz, hiszem így tudok segíteni  A tanfolyam 8 héten keresztül tart, meditációs hanganyaggal, és gyakorlattal, az Oxford Mindfulness Centre által kidolgozott mindfulness alapú kognitív terápia program alapján.

Ha jelentkezni szeretnél a tanfolymra, itt megteheted:

generalgroup80@gmail.com

Hogyan zajlik a Mindfulness tanfolyam 
Zoom meetingen keresztül, nem lesz akadály a korona virus 🙂
Kis csoportos órákat tartunk, ahol a gyakorlatra helyezzük a fókuszt, lesz meditáció, amit együtt csinálunk végig, és kapsz egy munkafüzetet, ami később is nagy hasznodra válik.
A tanfolyam alatt, megtanítalak, hogyan fejleszd,önmagad, és hogyan tanulj meg a kognitív terápia  alapján játszani az elméddel a te szabályaid szerint, megtanuljuk, hogy a gondolataink, csak mentális események és nincs többé hatalmuk felettünk. A tanfolyam segít helyén kezelni a stresszt, szorongást, pánikot, depressziót, a technika mind ezek felett,  segít meg, hogy  megérteni ,hog bármit el tudsz érni amit csak szeretnél, nem csodaszer, de egy remek módszer, arra hogy a más szemüvegen keresztül lássd a világot, gyógyszer és terápia nélkül. A tanfolyam végére képes leszel szemléletmódot váltani. 
A legfontosabb az önismeret, és hogy tudd igenis tudsz máshogyan gondolkodni így lehetőséged van egy kiegyensúlyozott életre.
Anyukáknak is kiváló a módszer, akár első gyerkőcről van szó, akkor egy kis futballcsapatról.
Stresszel a főnököd, megtanulod, hogyan reagálj, és maradj higgadt a legnagyobb nyomás alatt is, mert minden fejben dől el . 




22 óra oktatás,  egy szuper kis csapatot, ahol olyan emberek vannak, akik hasonló cipőben járnak, minden szerdán ha még szeretnél beszélgetni azt ingyen megteheted a Facebook  csoporton keresztül, itt mindig érdekes témákkal találkozhatsz .
 
Mi a helyzet ha nem tudok minden tanfolyami napon részt venni ?
Semmi gond, ha egy-két alkalom kimarad ,de kérlek igyekezz résztvenni, a legtöbb órán, mert itt a csoportos foglalkozás a lényeg és könnyebb megérteni a Mindfulnesst. 
 
 
 

 
 






.


Miben segít nekünk a Mindfulness program? 

  • Stresszes környezetben, dolgozol,
  • Stresszalapú, szorongással, pánikbetegséggel,depresszióval küzdesz
  • Nem tudsz, vagy nehéz több dologra figyelni
  • Egyre gyakrabban vagy fáradt és kimerült, nem tudsz aludni, felriadsz többször egy éjjel
  • Trauma feldolgozásban 
  • Sokszor leszel hirtelen dühös, és nem tudod, hogy miért,nem találod a helyed a világban,
  •  néha inkább elmenekülnél egy lakatlan szigetre
  • Mindig többre vágytál az életben de, nem tudod, hogyan érd el, hogy legalább egy napot a terved szerint vigyél végig
  • anyuka vagy és mindent egyedül kell csinálnod, nagy a káosz, de neked szükséged lenne az énidőre, de hogyan jön a kérdés ? 
  • Különböző feltételekhez kötöd a boldogságod.
  • Nem tudsz nyugodtan a fenekeden ülni, akkor sem ha pihenhetnél
  • Nem érzed, hogy fontos vagy, mindenki tőled várja a megoldást, otthon és a munkahelyen és ez néha már az őrületbe kerget.
  • Azt hiszem ismerősen hangzik.
  • Ha szeretnél egy bevált technikát megtanulni, ami nem csodaszer, de egy kipróbált módszer, amit már a felsőoktatás is alkalmaz nagy sikerrel,de rajtad múlik mit hozol ki magadból.
  •  Kitartó munkával beépithető a mindennapokba.
  • Várlak szerettel ha érdekel, hogyan lehetséges, hogy megváltoztasd  az élteted.


Tanfolyam Ára

A Tanfolyam ára 


55.000Ft

A mindfulness segíthet felismerni, hogy a gondolatok és az érzések csupán az elmében megjelenő események.